Whitaker

Idag köpte jag nya ridbyxor. Ett par supersnygga oskodda bruna med guldsömmar från Whitaker!

Har velat ha ett par oskodda länge nu. Ett par bra sommarbyxor känns de som. Man blir ju oftast rätt svettig om rumpan på sommaren i ett par skodda ;)
Dessa var i det tyget jag gillar som påminner om det som pikeurs ridbyxor har. Smuts fastnar inte lika lätt och så känns de svalare.

Premiär-red i dem innan och de får betyget mycket väl godkända :D

På bilden syns även ett schabrak jag köpte från hööks häromdagen. Blått är det och i solen skimrar det en massa. Passar mig perfekt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Supersnygga ridbyxor, älskar dem!



Sv: Det låter vettigt! :) Jaa det ska verkligen bli härligt att åka även om jag kommer sakna min pålle!

2012-05-09 @ 23:13:46
URL: http://tennisryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0