LC:1

Varför endast tävla gångartsgrenar med sin islandshäst tänkte jag. Så nu ska jag rida programridning på Olsegården i tvååker den 26 maj. Min allra första dressyrtävling! Har bara hoppat innan när jag hade "vanlig" häst.

Det ska bli sjukt kul! Min Sara i stallet ställde upp och tittade på mig och Tyra när vi red genom programmet igår och vi fick godkänt :) Sara tävlar dressyr på sin halvblodsvalack och håller på att klättra i klasserna. Han är en unghäst och kommer gå långt :) eftersom Sara är så duktig litar jag på hennes omdöme att vi ska klara detta :D

Vem vet, får jag godkänt och det känns bra så kanske jag kan vara med i någon lokal dressyrtävling också. Då måste jag skaffa storhäst-licens till Tyra och gå med i en vanlig klubb också tror jag. Då får vi tävla mot stora hästar :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer gå toppen för er! Lätt att ni blir godkända!

2012-05-11 @ 10:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0