Ryttarbrev

Iiiiih nu har ryttarbrevet till islandshästens dag i Helsingborg den 25 mars kommit!!!!

Blir nervös!

Ska rida lättklass. Ville ridit den svårare öppna klassen egentligen men den blev full hur tidigt som helst. Även reservplatserna är slut. Eller det är ingen ide att ens ställa sig i reserv verkar det som.

Det enda jag hoppas är att jag och Tyra lyckas kvala in till att rida för publiken under programmet. Vi har absolut en chans. Hoppas inte JAG sabbar det hela bara. Har en dum förmåga att sluta rida och bara åka när jag tävlar. Världens sämsta förmåga på en häst man inte kan åka runt på. Tyra är inte den tekniskt lättaste hästen att rida för att det ska bli bra.

Min kropp blir liksom som gelé och jag får inte alls till det på tävling. Det går så mycket bättre när jag tränar hemma. Men övning ger färdighet. Det är bara att fortsätta tävla för att övervinna nervositeten.


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Okej :D Ja men bilder kan luras mycket! Jag kan ju få Fifa att se ut som en liten shettis på ett kort och som en liten nordis på ett annat, haha ne men typ.



Jaha så hon är 11 bast och du har bara ägt henne i ett år, spännande:D!



Fifa är också min första islänning och jag hade aldrig töltsatt en häst förut, jag har faktiskt aldrig tränat en islandshäst mer än att åka runt på dom så det var rätt nytt för mig ändå, men nu har jag verkligen fått haj på hennes tölt och hon töltar som en liten klocka.



Ja men gud spela roll hur gamla dom är vore ju jätteroligt att se :)! Vad har du för mål med henne?

2012-03-15 @ 22:04:27
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0