Ridbilder

Blev filmad lite häromdagen. Möjligheterna till bra ridning var inte optimala. Vägen sluttade lite och sträckan jag kunde rida på var ganska kort. Meningen med att jag ville bli filmad var egentligen att se hur jag och Tyra såg ut i ökade tempon. Det gick inte alls att öka tempot så som jag ville eftersom sträckan var kort och på mitten var det en väg in som Tyra väldigt gärna ville in på då den gick hemåt :)

Så tempona som visas är någon form av mellantempo men jag tycker hon ser ganska fin ut ändå, eller?
Hade hon iofs haft en annan pilot hde det kunnat se mycket bättre ut. Speciellt i tölten, jag vet inte hur jag sitter haha.








Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin häst du har :)

2012-03-21 @ 20:07:28
URL: http://islandscarro.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej! Fjärrkontroll finns från 199:- MEN då är det bara 3m räckvidd. Den jag har kostade 400:- och tar upp till 100m. Jag skrev om den i bloggen för nån månad sedan om du orkar bläddra. Där finns namn och även affär med tror jag. Jag tycker inte jag spänner mig extra, men det kan vara lite svårt med fjärrkontrollen och att fortsätta rida trots att jag klickar. Kan rekommendera det om man gillar ridbilder! Det är kul att följa sin utveckling :)

2012-03-21 @ 21:06:13
URL: http://kveikja.wordpress.com
Postat av: Hannah Österberg

Sv: Tack så jättemycket!!

Du har också en riktigt fin häst! :)

2012-03-21 @ 22:24:25
URL: http://haannahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0