Promenader

Nu har jag varit lite dålig på att skriva det senaste. Har äntligen fått börja skritta Tyra! Innan detta har vi promenerat i en vecka. Från 20 min upp till 60 min på en vecka. Tyra har inte tyckt detta vara så himla kul. Har fått dra fram henne nästan. Så mycket så jag har undrat om hon har ont eller inte mår bra. Men på hemvägen har hon varit pigg så det har nog bara varit tråkigt.

Nu har jag fått börja rida så smått iallafall. Om en vecka får jag börja trava!

Ser ni att hon har en liten stjärn? Den syns inte alltför ofta under all pufflugg :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din kommentar, tråkigt det som hänt med din häst :S Ja jag bor på island sedan två år tillbaka och jobbar med hästar :) Jag följer din blogg med !

2012-06-20 @ 12:02:12
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0