Premiärtur på morgonkvisten

Jaha nu går jag och skrittar av tyran i ridhuset samtidigt som jag bloggar. Det gäller att ha bra simultankapacitet när man ska få tid till saker och ting :)
Första riktiga ridturen i nya sadeln gick över förväntan. Oooh så bra det gick rent ut sagt. Hon trampade på som tusan i traven och töltade med bra aktion kändes det som och både i galoppen och tölten kom hon till en form hon inte riktigt haft förr tycker jag. Har även känt att gamla sadeln glappat både åt sidor och vid bakvalvet vilket har stört min sits. Denna glappa inget så jag satt himla stadigt. Sadeln får än så länge klart MVG :)

Nu bär de av till jobbet snart sen är jag ledig i 5 dagar!!! Sen ska jag på utbildning. Kul :)

Nedan kommer en bild på en Tyra som ser ut som en köttbulle :D det ska ändras på <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0