Lastträna

Idag har jag lasttränat tyran. Vi ska iväg på kurs för Reynir Adalsteinsson imorgon på kvällen. Var längesen jag körde henne någonstans så kände att jag ville lastträna lite då hon har en stark egen vilja min lilla ängel. Det gick hur bra som helst. En liten tveksam start var det allt men efter nån minut så gick hon in så snällt. När hon insett att man får morötter när man varit duktig lastade hon sig själv sen :) behövde bara visa henne vägen in! Underbart. Känns bra inför imorgon!

När jag hade kopplat på släpet idag och tagit ner bakluckan så hörde jag något som pyste. Tänkte att vad fan har det blivit punka på mina helt nya vinterdäck nu också...men det slutade pysa sen. När jag sen skulle ta upp bakluckan så var det som om den var fastmurad i marken för det var då jäklar vad tung den hade blivit helt plötsligt. Fick efter en mindre kraftansträngning upp luckan. Ringde ett samtal till min extrapappa Lennart som är en av dem som brukar få ta emot sådana här panikartade samtal från en bekymrad Helena. Han trr att det är en av de dära gasdämparna bak som gått sönder. Ska ju ha släpet till kursen imorgon så ska åka runt och se om någon kan laga detta åt mig imorgon. Annars får jag ha en medhjälpare till att få upp luckan :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Weei! Kan kommentera :)

2012-01-23 @ 21:39:11
Postat av: Helena

Ja det är nån bugg när man bloggar genom mobilen. Men de håller på o försöker fixa

2012-01-23 @ 23:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0