Gummi

Hade tänkt att idag åka till min mamma och min extrapappa som bor i skogen för att träna i backarna med Tyra. När man bor precis vid havet är avsaknaden av backar otroligt stor. Det finns helt enkelt inga. Har längtat efter att galoppera uppför och rida i skogen. MEN det ska bli ett jäkla väder, någon form av snöstorm eller liknande så jag får helt enkelt vänta med detta.

Istället ska jag och Amanda åka en sväng till ett ridhus i närheten och titta på när Gummi Einarsson håller kurs för några lyckliga islandsryttare. Jag hade gärna varit en av dom men fick reda på kursen lite för sent. Gummi är nämligen flerfaldig guldvinnare i olika former av flygande pass både på SM, NM och VM. Nu kan ju inte Tyra pass för hon är en fyrgångare men hade varit lärorikt ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0