Sötis

Hon är min värld :)

Jag blev lite trött på mig själv innan idag för hade bestämt mig för att rida på morgonen innan jobbet men fegade tyvärr ur när jag vaknade. Var aalldeeeleees för trött. Åkte till stallet på kvällen efter jobbet istället. Var tungt sista delen av jobbet idag och kommer säkert vara det imorgon med. Det har hänt en fruktansvärd olycka i Thailand med 4 ungdomar från Varberg. De omkom i en trafikolycka där föraren av det andra fordonet flydde. Så tragiskt! Den ena tjejen jobbade i kassan på mitt jobb och hon kommer alltså aldrig komma tillbaka :( Sänder en tanke till deras nära och kära. RIP. Ta hand om er där ute. Finns till både för er själva och era nära. Lev. Godnattkramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0