Gbg horseshow

Igår fick jag en fribiljett till Göteborg horseshow! Otroligt stort tack till Mia och gunilla!!! Tack tack tack!
Egentligen har jag inte tid att gå men jag VIIIILL!
Har gett de andra order om att skälla på mig om jag köper något annat än en ny sadelgjord, nya tyglar eller en bok på mässan :D måste hålla mig i skinnet!!

Ska bli så kul :)

Igår fick lilla Tyra en ny saltsten. En med Himalaya-salt. Vet inte vad det betyder egentligen men det låter och ser naturligt ut :D
I bakgrunden på bilden ser vi Muni från Hyngarp.

Tränade ökningar med henne på de upptinade grusvägarna igår. Gick huuuur bra som helst! Förutom ökad trav. Hon ville gärna ta galopp. Någon som har tips på hur jag ska träna den ökade traven utan att det blir galopp? Inte bra om det blir det på tävling juu.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Min häst har en likadan sten i sin box. Finn blogg förresten!

2012-02-26 @ 11:24:21
URL: http://ilovemyicehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0