Frusen Tyra

Det är hur många minus som helst ute! Jag är verkligen inte byggd för kallt klimat vill jag lova! Förfrös mig om fingrarna för några år sen och efter det har jag så lätt för att frysa fingrarna av mig nu. Fötterna med. Sämst blodcirkulation....

Någon som däremot fick jobba så blodet pumpades runt var Tyra idag. Eller jag fick också jobba ganska hårt :D

Körde på det som Reynir tyckte vi ska träna på och hejsan hoppsan vilken fart hon fick. Hon sprattlade runt med sin lurviga ben som tusan och som skjuten ut en kanon virvlade hon runt. Kunde dock inte träna såna ökningar som jag önskade för hörde att hon slog i sig med skorna i varandra. Nästa gång måste jag ha henne bootsad tror jag allt.

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tyra har frost i mustaschen :)

2012-02-04 @ 10:51:44
URL: http://www.blacklady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0