Dag 4. Min kamera

Min kamera är en Canon EOS 400 D som är ganska gammal. Det är en systemkamera som jag har några olika objektiv till. Har även blixt, stativ, reflexskärm, fjärravtryckare med mera. Har alltid varit otroligt intresserad av att fota. Det är ett brinnande intresse jag har vid sidan av hästarna.
 
Dock är jag väldigt petig med mina bilder och blir inte kvaliteten som jag vill ha den tappar jag lite lätt motivationen. Detta skulle kunna avhjälpas med bättre kamerahus och bättre objketiv men det är så otroligt dyrt och min häst äter upp de mesta av mina pengar. Därför har kameran fått ligga på latsidan det senaste. Pga att jag vll ha bättre utrustning!
 
Sätter någon en bra kamera i händerna på mig försvinner jag in i en annan värld och blir svår att få kontakt med :D Det enda jag hör är bara klick, klick, klick, klick, klick osv haha
 
Min andra kamera är den inbyggda i min Iphone. Den använder jag oftast!
 
Lite bilder som jag tagit med systemkameran:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0