Dag 10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag är en av huvudpersonerna i serien Ullared som sänds på kanal 5. Fjärde säsongen spelas in nu.
 
2. Jag är nästan färdigutbildad Miljövetare. Blev dock sjuk det sista året jag pluggade, valde att hoppa av och har sedan haft svårt för att komma tillbaka
 
3. Jag har haft en ponny vid namn Honey´s Emma, ett varmblod vid namn Call Me Ace och ett halvblod som heter Coke innan jag skaffade mig Tyra.
 
4. Jag har lite dåligt självförtroende och blir väldigt spänd så fort någon tittar på mig när jag rider vilket ställer till det för mig när jag ska tävla.
 
5. Jag rider just nu för tre olika tränare, dvs Barbro Bäckström, Reynir Adalsteinsson och Thomas Ekholm.
 
6. Jag är släkt med andra mannen på månen: Buzz Aldrin.
 
7. Jag är väldigt lat men får ändå myror i benen och blir lätt rastlös.
 
8. Jag kan mycket om bildbearbetning och webdesign men är dålig på att använda de kunskaperna här i bloggen. Det har liksom inte blivit av ännu.
 
9. Jag är ganska barnslig och lekfull av mig och folk tror alltid att jag är MYCKET yngre än jag är.
 
10. Drömmer om en hästgård men anser mig själv vara för lat för att ha en på riktigt så tycker att det får vänta X antal år :) Känner mig väldigt bekväm med att ha Tyra som jag har henne nu. Dessutom slipper jag vara själv och får lätt hjälp när jag ska åka bort.

Kommentarer
Postat av: tanja

jag fick verkligen panik.Dock såg det inte ut sådär när hon precis hade gjort det, men precis innan hovis kom såg det ut så där så snacka om att kunna komma i rätt tidpunkt. Som tur var så var sprickan precis så pass liten att det skulle verkas där så det gick att sko normalt :)

2012-08-04 @ 20:53:46
URL: http://fillstastallet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0